.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجویان مظلوم ترین افراد جامعه هستند
خوش چهره با اشاره به انتقاد برخي‌ها در مورد دولتي بودن اقتصاد ايران افزود: مشكل اقتصاد كشورمان آن جايي است كه دولت حضوري به موقع و ضروري در جايي كه بايد داشته باشد را ندارد.وي درادامه اظهار داشت: در مراكز دانشگاهي ما علم‌گرايي و مدرك‌گرايي چماق...
دانشجویان مظلوم ترین افراد جامعه هستند

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشكل اقتصاد ايران حضور پرقدرت دولت در اقتصاد نيست.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد خوش چهره امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشكده امام محمد باقر (ع) اين شهرستان با اشاره به انتقاد برخي‌ها در مورد دولتي بودن اقتصاد ايران افزود: مشكل اقتصاد كشورمان آن جايي است كه دولت حضوري به موقع و ضروري در جايي كه بايد داشته باشد را ندارد.
وي با اشاره به اينكه در مراكز دانشگاهي ما علم‌گرايي و مدرك‌گرايي چماق شده است، اظهار داشت: دانشگاه ها بايد مركز توليد علم باشند.
وي به موضوع 16 آذر و روز دانشجو پرداخت و بيان كرد: دانشجويان به مانند ديگر گروه‌هاي اجتماعي كشورمان از گروه‌هاي مظلوم جامعه هستند و نقش پيشتازي اين قشر بايد در جامعه نمايان شود.
خوش چهره با تاكيد بر اين نكته كه رمز موفقيت اين نظام توجه و اعتماد به جوانان و دانشجويان بوده است، خاطر نشان كرد: سرمايه‌هاي انساني مهم‌ترين قلمرو توسعه هر كشور هستند و يكي از اين نيروها نيروي جواني و دانشجويي است.
وي وظيفه مهم دانشجو را استفاده مفيد از عمر تحصيل عنوان كرد و ادامه داد: اشكال مقطع كنوني جامعه ما اين است كه از سرمايه‌هاي انساني به ويژه جوانان استفاده نمي‌كنيم.
خوش چهره اضافه كرد: واگذاري مديريت جامعه به جوانان روند توسعه را هموار مي‌كند و اين نكته كمتر مورد توجه واقع شده است.
وي با تاكيد بر نقش دانشجويان بر بيداري جامعه افزود: جنبش دانشجويي و در راس آن 16 آذر بيداري عمومي را به دنبال داشته است.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بر اين نكته كه جوان عدالتخواه مي‌تواند پيشگام جريان درست و بهينه جامعه باشد، اظهار داشت: به همين خاطر چشم طمع جريان‌هاي منحرف به سمت دانشجويان روانه شده است كه هوشياري دانشجويان ضروري است.
در ادامه اين نشست، جلسه پرسش و پاسخ خوش چهره با دانشجويان امام محمد باقر برگزار شد و خبر آن متعاقبا ارسال خواهد شد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م. ق 14 آذر 1386
نمونه كشوري بخاطر مردم تقدير نامه ات را بردارو برو....
در حالي كه مردم ساري از اوج ريزش آب و وجود كوچه وپس كوچه باتلاقي در رنج وعذابند ... در حالي كه مردان كوچه هاي جنوب شهر ساري با پاهاي لخت در سرما در حال بيرون ريختن آبهاي كوچه خود مي لرزند ..... شهرداري ساري با ارسال لوح تقديرنامه اي كه به همه شهرداران و مدعوين و خيرين و دست اندركاران احياي فرهنگ كتابخواني داده شده است مي گويد من نمونه كشوري ام .... لوح هاي تقديري كه وزارت ارشاد اسلامي به همه شركت كنندگان در مراسم داده است و در متن آن هم اشاره اي به نمونه شدن ندارد... اين روابط عمومي شهرداري فكر مي كند اين دوران واين دولت از آن دولتهاست كه هرچه مي خواهد و هر لوح تقديريرا با يك رپرتاژ و... نمونه ومهم كشوري جلوه دهد ... ما كه نمرديم وداريم عملكردتان را لمس مي كنيم ... كوچه هايمان ... عذاب و ناراحتي بچه هايمان براي رفتن به مدرسه ... وضعيت ترافيك شهر ... كنده كاريهاي كوچه ها كه بهم ديگه پاس مي دهيدو..... كه خودتان باورداريد هيچ كاري جز كشتن زمان ونزديك شدن به دوران بازنشستگي با حكم شهرداربودن نداريد ودعامي كنيد همچنان شهردار بمانيد والحمدالله اعضاي شوراي شهر كه بعد از چهارسال اين جنوب شهري ها حتما پاسخشان را خواهند داد... بگذار امروز فرزند و پدر و خواهر و برادرم با رنج وعذاب از باتلاق آبها عبور كنند ... بگذار آنقدر زجر بكشند و شما آنقدر از عملكردتان با برجسته سازي بگوييد تا زمان پاسخ لازم را به شما بدهد ....
روابط عمومي برجسته ساز با آب و تاب مي نويسد شهردار ساري نمونه كشوري شد وقتي متن لوح تقدير را مي خوانيد مي بينيد فاصله زيادي است با نمونه كشوري ....
احتمالا شهردار حق داشت مي گفت فرهنگ شهري ما كم رنگ است ....اگر فرهنگ درست وحسابي داشيم او شهردار ما نمي شد كه با يك كاسه ريختن آب تردد مردم در شهر لنگ بماند ... وبا يك تصادف كوچك ماشين ها ندانند از كجا بايد بروند و ترافيك شديد ما را مچاله نكند .... يا ما را بي سواد و كم فرهنگ مي داند ويا....
القصه شما مي توانيد همين امروز راه بيافتيد و برويد كوچه وپس كوچه هاي شهرتان را براي نمونه راهبند سنگتراشان ببينيد كه آب و كوچه هاي دربداغون چه بروز مردم آورده وحجازي شهردار مركز استان براستي چه كرد و چرا اعضاي شوراي شهر كه خود بيشترين راي را از جنوب شهر گرفته اند و قسم خورده اند كاري كنند اين شهردار را همچنان حمايت مي كنند ... شهر در حال موت است و مردم در رنج و عذاب .... و شهردارمان همچنان به اين روزنامه وآن روزنامه مي نويسد كه نمونه شده ام ....
دانشجو 14 آذر 1386
آقای خوش چهره
اگر دانشجو مظلوم است ؛ پس ظالم کیه
از دانشجو بعنوان ابزار استفاده نکنید . وقتی انتخابات نزدیک است سراغ دانشجو آمدید ؟
نا شناس 16 آذر 1386
از انتقادات مغرضانه و مخربانه آقای خوش چهره علیه دولت بسیار متاسفم،نمی دانم که ایشان به چه اهدافی دست نیافته که اینجور افسار گسیخته بر علیه دولت برخواسته است.بجای حمایت و کمک به دولت نهم، جنابعالی دائم بر طبل مخالفت می کوبید، و از نوع گفتارتان مشخص است که بدلیل اینکه در این دولت به مطامع و پست و مقامی نرسیدید اینگونه برآشفته اید.کمی عاقلانه فکر کنید و دست از این لجبازی بردارید.
دانشجو 17 آذر 1386
آقای خوش چهره با سلام
آیا می دانید دوستان شما در همین دانشکده با آقای روزبهی نماینده محترم ساری در مجلس ششم و دیگر دانشجویان مظلوم !!! چه برخو ردی نمودند ؟ درگیری و ... اما امروز شما ؟؟؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.